שירות לקוחות 1-700-554-477

מה זה רוקחות טבעית?

מה זה רוקחות טבעית?

 

המדע הפך אמנם לאבן יסוד בתרבות שלנו והרפואה לתנך של תרבות המערב, אבל אל לנו לשכח שהוא קיים כמה מאות של שנים בלבד, בעוד שהאנושות, שראשיתה מתחילה הרבה קודם הצליחה להתייקם איכשהו עד התפתחותו של המדע, ובלעדיו.

 

זה נכון שהרפואה המערבית האריכה את תוחלת החיים שלנו ושיפרה את איכותם, אבל גם לטבע עוצמות משלו, ולא כדאי להתעלם מהן.

 

לאורך אלפי שנים נצבר ידע בקרב בני האדם, ידע שאפשר לאנשים להתמודד עם מחלות ובעיות שונות, ידע ששיפר את איכות החיים של בני האדם לאורך השנים, ידע שיש לו ערך רב גם היום.

 

כיום אנחנו מבינים שלגוף יש את היכולת לרפא את עצמו ובטבע יש את כל מה שנחוץ לו לעשות כן. מזון, צמחי מרפא, שורשים וחומרים שונים המופקים בבעלי חיים מהווים את חומרי הגלם בעולם העשיר של רוקחות טבעית.

 

שימושי רוקחות טבעית

 

רוקחות טבעית היא למעשה האב הקדמון של הפארמצבטיקה כפי שאנחנו מכירים אותה היום, כשההבדל בין השניים טמון ברכיבים. בעוד שהתרופות הקליניות מורכבות מיסודות כימיים מבודדים שמחוברים יחדיו בפורמולות שונות, רוקחות טבעית היא יצירת תכשירי ריפוי המבוססת על רכיבים טבעיים שמבודדים ומשולבים בתהליך טבעי, ולא בתהליך כימי.

 

רוקחות טבעית משמשת ליצירת רמדי, שיקוי מרפא מסוגים שונים, ובנוסף נעשה בה שימוש לטובת יצירת תוספי מזון טבעיים.

 

חשיבותם של תוספי מזון

 

באופן עקרוני אנחנו אמורים לקבל את כל הויטמינים, המינרלים ורכיבים הנחוצים לנו מהמזון שאותו אנחנו אוכלים, אבל. אכן יש אבל מאד גדול, במיוחד היום. המזון המעובד, תכשירי ההדברה והרגלי התזונה הלקויים שמאפיינים במיוחד את תרבות המערב מסתכמים לכדי חוסר איזון משווע. רובינו לא באמת אוכלים חמישה צבעים של ירקות ופירות מדי יום, לא שותים מספיק מים ואוכלים הרבה יותר מדי שומן רווי, מזון מעובד, צבעי מאכל ועוד מני רכיבים לא סימפטיים במיוחד המצויים בתוך המזון שלנו.

 

משמעות הדבר היא שמדי יום אנחנו נמצאים בחסר של רכיבים חיוניים. היווצרותו של מחסור לאורך זמן פוגע באופן אקוטי במערכת החיסונית, בתפקוד האיברים וברמת הבריאות הכוללת שלנו.

 

הדרך הטובה ביותר להבטיח שהגוף יקבל את כל שהוא זקוק לו היא באמצעות שילוב תוספי מזון בתזונה היומית שלנו.

 

חלק ארי מתוך חכמתה של רוקחות טבעית מיועלת כיום לפיתוח תוספי מזון שרובם כבר מזמן הפכו למוצרי מדף. ניתן לרכוש וליטול אותם ללא מרשם רופא וללא שום חשש.

 

לפני שמתחילים נטילת תוספי מזון מומלץ בכל זאת להיוועץ עם רופא ובפרט מוטב לבצע בדיקות דם מקיפות על מנת לראות מה חסר לנו בגוף. גם עודף של ויטמינים עלול להיות מצב בעייתי, ככלת הכל איזון שמופר הוא מתכון לצרות לכאן או לכאן.

 

הקפדה על ביצוע בדיקת דם מדי שנה תאפשר לכם לבצע מעקב על המצב הבריאותי ולשמר את האיזון הנחוץ לגוף בכדי להיות בבריאות תקינה.

 

 









מעקב אחרי הזמנות, דירוג מוצרים,יצירת רשימות, קניה מהירה ועוד...

הדואר האלקטרוני אינו תקין
הדואר האלקטרוני קיים
הסיסמה קצרה מדי
הסיסמה אינה זהה
יש להקיש סיסמה באנגלית ומספרים
יש להקיש סיסמה באנגלית ומספרים, 5-8 תווים
התקנון
הדואר האלקטרוני אינו תקין
משתמש לא קיים במערכת
הסיסמה שגויה - לשחזור הקש כאן
שכחתי סיסמא
או
אנחנו כאן כדי לענות לך על כל שאלה.
איך יתאים לך ליצור קשר?

שאלות נפוצות

הציצי כאן בשאלות והתשובות של בלה , לכל מה שצריך לדעת עלינו

ביטול הזמנה

למידע על ביטול הזמנה הקליקי כאן

מייל

לשליחת מייל, הקליקי כאן

שיחת טלפון

1-700-554-477

רוצה להחזיר מוצר

למידע על החזרת המוצר הקליקי כאן

מחפשת מוצר מסויים?

תני לנו לעבוד בשבילך הקליקי כאן