שירות לקוחות 1-700-554-477

תוספי תזונה

כל מה שרציתם לדעת על תוספי תזונה

 

 

גוף האדם חייב לקבל את הרכיבים התזונתיים הנדרשים לו בכדי לתפקד כראוי. חוסר איזון ומחסור של רכיבים שונים יוביל לפגיעה בתפקוד המערכות והיווצרות של מחלות בטווח הארוך.

 

 

שלב הינקות והילדות הוא השלב החשוב ביותר מבחינת תזונה, משום שזה הזמן שבו הגוף נבנה ונבנים היסודות לשארית החיים, אבל ההקפדה על תחזוקה נכונה של המערכת היא זו שתשפיע על איכות ותוחלת החיים שלנו.

 

לקויות חמורות בתזונה עלולות להוביל למוות.

 

 

תזונה מאוזנת 

 

 במצב טבעי, אמור האדם לקבל את כל הרכיבים שהוא זקוק להם מהמזון שלו, אלא שכיום זה כמעט ולא קורה. ראשית, מעטי מעטים מבינינו מצליחים לשמור על תזונה מאוזנת. אצל הרוב המוחלט של תושבי המערב, לכל הפחות, חלק מהארוחות השבועיות מורכבות ממזון מעובד.

 

גם המעטים שצורכים במשך 100% מהזמן רק מזון טבעי, בריא, מאוזן ועשיר חיים במציאות שבה הפירות והירקות שלנו מרוססים בחומרי הדברה שמכילים מאות סוגים של כימיכלים שונים. עם הויטמינים שאנחנו מקבלים מהפירות והירקות אנחנו מקבלים גם תוספת כימית שלא רק שהורסת את סגולות הויטמינים, היא גם מרעילה אותנו.

 

כמעט שום מוצר מזון שאנחנו אוכלים היום לא מגיע אל הצלחת שלנו בצורה הטבעית והגולמית שלו. מעבר לריסוס יש גם תהליכי הנדסה גנטית שעוברים גם מוצרים מן הצומח וגם אלה מן החי.

 

תנאי הגידול של הבקר, העופות והדגים מייצרים סביבת סטרס עבור בעלי החיים, מה שגורם למח להפריש רעלנים אל גוף החיה. אותו בשר מלא ברעלנים מגיע אל הצלחת שלנו, בתוספת אנטיביוטיקה וסטרואידים, כדי שנתחי הבשר בבעלי החיים יהיו גדולים יותר ונטולי חיידקים מזיקים.

 

גם מי שצורך מזון אורגני אוכל מוצרים שצמחו מתוך אדמה מזוהמת ממי שפכים, זיהום אוויר ופסולת שנקברת בתוכה. אם נשים רגע בצד את מגבלות הנגישות שלנו למוצרים טבעיים, מלאים ושופעים ערכים תזונתיים עשירים גם בגזרת הכמויות יש לנו בעיה. לא מספיק לצרוך את אותם הרכיבים שאנחנו זקוקים להם כל כך, הם חייבים להגיע בכמות הנדרשת לגוף. לצבור את הכמויות הנדרשות של סידן, הויטמינים השונים, ברזל, מגנזיום וכל יתר האלמנטים הוא לא עניין של מה בכך, וגם כאן רובינו מפגרים מאחור.

 

 

התמונה עגומה, אך התקווה לא אבדה 

 

 

 

יש דרך להתמודד עם המציאות ולחיות ברווחה בריאותית גם לאור המצב הקיים, היא רק מצריכה מודעות והתמדה. תוספי מזון הם דרך עקיפה לקבל את כל מה שאנחנו זקוקים לו.

 

הם מגיעים בצורה נוזלית או בטבליות בליעה או מציצה והם מאפשרים להשלים את כל מה שחסר לנו, בלי מרשם רופא ובלי מאמץ.

 

למרות שהם לא מצריכים מרשם רופא, לפני תחילת השימוש בתוספי מזון חשוב להיוועץ עם רופא ולערוך בדיקות דם מקיפות בכדי לברר בדיוק מה וכמה ממנו חסר.

 

השימוש בתוספי מזון הוא תקופתי וחשוב לעשות הפסקות, במיוחד בתוספים כמו ויטמין E שמצטבר בגוף. חשוב לעשות גם בדיקות תקופתיות למטרות מעקב.

 

ישנם תוספים שחשוב לקחת יחד כמו ברזל וחומצה פולית ותוספים אחרים שאפשר לקחת ללא חשש, ללא צורך בייעוץ רפואי לפני וללא צורך במעקב כמו אומגה 3 .

 

 

תעשו לעצמכם טובה

 

 

נטילת אומגה 3 הוא הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות למען עצמכם. אומגה 3 הוא החומר ששומר על התא שלנו, מה שכמובן מגדיר את תוחלת ואיכות החיים, את תפקוד הזכרון ויכולות הריכוז, ואנחנו לא מקבלים ממנו מספיק.

 

תהליך הייצור של המזון היום מפר את האיזון בין אומגה 3, 6 ו-9 לטובת אומגה 6 ואנחנו לא מקבלים מספיק אומגה 3 מתוך המזון שלנו בהגדרה. מלכתחילה הוא מצוי במקורות מוגבלים.

 

ההמלצה היא לצרוך אומגה 3 מן הצומח, לאור אזהרות זיהום מקורות המים הטבעיים וכפועל יוצא מזה של הדגים שמהווים את מקור הפקתו של אומגה 3 מן החי. עיקר הפקתו של אומגה 3 מן הצומח היא מפשתן.


 









מעקב אחרי הזמנות, דירוג מוצרים,יצירת רשימות, קניה מהירה ועוד...

הדואר האלקטרוני אינו תקין
הדואר האלקטרוני קיים
הסיסמה קצרה מדי
הסיסמה אינה זהה
יש להקיש סיסמה באנגלית ומספרים
יש להקיש סיסמה באנגלית ומספרים, 5-8 תווים
התקנון
הדואר האלקטרוני אינו תקין
משתמש לא קיים במערכת
הסיסמה שגויה - לשחזור הקש כאן
שכחתי סיסמא
או
אנחנו כאן כדי לענות לך על כל שאלה.
איך יתאים לך ליצור קשר?

שאלות נפוצות

הציצי כאן בשאלות והתשובות של בלה , לכל מה שצריך לדעת עלינו

ביטול הזמנה

למידע על ביטול הזמנה הקליקי כאן

מייל

לשליחת מייל, הקליקי כאן

שיחת טלפון

1-700-554-477

רוצה להחזיר מוצר

למידע על החזרת המוצר הקליקי כאן

מחפשת מוצר מסויים?

תני לנו לעבוד בשבילך הקליקי כאן