משלוח ב- ₪8 ב-8 ימי חנוכה
שירות לקוחות 1-700-554-477

שאלות שכיחות

כל מה שרצית לדעת ולא התביישת לשאול

אז מה בעצם קורה כאן?

איך אני קונה פה?

מהן אפשרויות התשלום שלי?

מה קורה באזור שלי?

מה הסיפור של הדירוגים באתר?

 איך אני מקבלת את המוצרים אליי, ואיך אני מחזירה מוצרים שלא נראים לי?

 

אז מה בעצם קורה כאן?

1. מי זאת או יותר נכון מה זה bela?

2. מה קונים כאן?

3. איזה מותגים יש ב-bela?

4. מי הן המייסדות של bela?

5. איך נרשמים לעדכונים?

 

איך אני קונה פה?

1. איך מתחילים?

2. איך מזמינים?

3. האם זה בטוח לספק את פרטי האשראי שלי ברשת?

4. איך אני יכולה לעקוב אחרי ההזמנה שלי?

5. איך בוחרים מוצר שאני לא מכירה?

 

מהן אפשרויות התשלום שלי?

1. באיזה אמצעי תשלום ניתן לשלם?

2. אפשר לשלם בתשלומים?

3. הקניה מאובטחת?

 

איך אני מקבלת את המוצרים אליי, ואיך אני מחזירה מוצרים שלא נראים לי?

1. איך אתם שולחים אליי את החבילה?

2. כמה עולה משלוח?

3. עד מתי ניתן להחזיר מוצר?

4. איך אני מחזירה מוצר?

 

 

מה קורה באזור שלי?

1. איך נכנסים לאזור שלי?

2. מה אני יכולה למצוא באזור שלי?

3. למה לי לסמן מוצרים כאהובים?

4. מה זו תזכורת חודשית?

 

מה הסיפור של הדירוגים באתר?

1.למה חשוב לדרג את המוצרים ולקרוא את הדירוגים של הגולשות האחרות?

2. מי עומד מאחורי הדירוגים?

3. איך מדרגים?

4. איך נמדד דירוג?

5. למה שווה לי להעניק מהזמן שלי ולכתוב דירוג מושקע עבור bela?

6. מהו אות הכבוד של bela?




אז מה בעצם קורה כאן?

 

1. מי זאת או יותר נכון מה זה bela?

 

bela  אתר פארם ראשון מסוגו בישראל, המעניק חוויית קנייה אונליין חדשנית, נעימה, מעשירה וחסכונית.

 

 2. מה קונים כאן?

 

את כל מה שסיבוב בבית המרקחת הרגיל שלך כולל בדרך כלל, והרבה יותר מזה: תרופות לכל הגילאים, קוסמטיקה, מוצרי טבע, תוספי מזון, שמפו ותכשירי שיער, מוצרי היגיינה נשית - ובקיצור, כל מה שטוב שיהיה בבית.

 

3. איזה מותגים יש ב-bela?

 

המותגים המובילים והאמינים ביותר בארץ ובעולם גם יחד: מענקיות קוסמטיקה כאסתי לאודר, קליניק, שיסיידו ועד אסנס בתחום האיפור וטיפוח הפנים. מותגי קוסמטיקה כמו לוריאל פריז, קרליין, גרנייה, אהבה דרך מותגי דרמו קוסמטיקה - וישי, לה רוש פוזה, ד"ר עור, סבוקלם, א-דרמה ועוד מבחר גדול ומגוון של מותגים מוכרים ומפורסמים וגם כאלו קצת פחות.

 

4. מי הן המייסדות של bela?

 

קבוצת המייסדות של בלה קמה כהגשמה של רעיון חדשני מסוגו: אם ברצוננו להקים אתר שישמש נשים רבות באופן קבוע, הרי שעלינו קודם כל להתייעץ עם אלה שאנחנו מקווים שתעשנה בו שימוש - לשמוע את מחשבותיהן ומאווייהן, כך שהאתר יוכל לענות על כל צורך וחלום. ואיזו במה משמשת היום נשים ישראליות להשמעה רחבה של מחשבות ורצונות? הפייסבוק, כמובן. כך קמה לה קבוצת הפייסבוק הסגורה 'המייסדות של בלה' - שמנתה כ-200 נשים מרחבי הארץ, ממגזרים ורקעים שונים זו מזו, מגיל 15 ועד לבנות העשור השישי ומעבר לו.

 

במסגרת הקבוצה העלינו שאלות ודילמות שונות שליוו את אתר בלה לפני עלייתו לאוויר, ודיונים פוריים ומעוררי מחשבה התפתחו בעקבות השאלות הללו. כל תשובה, עצה, טיפ, וחוות דעת הוכיחה את עצמה כמשמעותית עבורנו, ושמחנו לגלות את השיח האינטרנטי העירני (שהפתיע אפילו אותנו, מודים) הופך לחלק ממשי מהאתר ההולך ומתגבש.

 

כיום, לאחר שהקבוצה מילאה את תפקידה החשוב ונסגרה לשימוש, המייסדות אינן מפסיקות את פעולתן: הן ממשיכות להשתתף בחיי האתר, ותוכלו לזהות אותן בין הדירוגים למוצרים השונים - כל אחת מהן נושאת את האות "Bela Founder".



5.  איך נרשמים לעדכונים?


יש כמה דרכים:

כאשר את נרשמת לאתר יש אפשרות לסמן וי ליד קבלת הודעות ועידכונים. או דרך הפופ אפ שיופיע כאשר את נכנסת לאתר, במידה ואיך רשומה עדיין לקבלת עדכונים והודעות.

או דרך ההרשמה שנמאת מתחת לתפריט בצד ימין בעמוד הבית.

אם את כבר רשומה לאתר ורוצה להתחיל לקבל עדכונים והודעות זו הדרך- לחצי על החץ שליד השם שלך בצד שמאל מתחת למנעול, יפתח חלון קטן עם מספר אפשרויות, בחרי ב"עדכון פרטים" וסמני וי ב'צק בוקס אשר נמצא מתחת לכל הטקסט אשר מאשר שאת רוצה לקבל הודעות ועידכונים.

6. מה זה הבלוג של bela ?

אנחנו עובדים ומכינים אותו. תוכלי להסתכל בוא ממש בקרוב....



איך אני קונה פה?

 

1. איך מתחילים?

תתחילי לעבור בין הקטגוריות, לחפש בעזרת מנוע החיפוש כל מוצר שתרצי לרכוש, כאשר את מוצאת את המוצר הכניסי אותו לסל.

המוצרים בסל שימרו לך כשעתיים, לאחר שעתיים במידה ומוצר שהכנסת לסל ייגמר הוא ירד אוטומטית מהסל שלך ובפעם הבאה שתכנסי לסל לא תראי אותו.

2. איך מזמינים?

לאחר שסיימת להכניס את כל המוצרים שרצית לסל ובחרת בצורת המשלוח שנוחה לך, את לוחצת על כפתור "המשיכי" ועכשיו יופיע לך טופס של פרטי מגוריך וטלפון בו את זמינה.

לאחר מילוי הפרטים לחצי על שיטת התשלום שאת רוצה לשלם דרכה. לאחר שהכנסת פרטי תשלום או לחילופין שילמת עם חשבון paypal ולחצת "אישור" תועברי לעמוד ובו פרטי ההזמנה. זהו, סיימת את ההזמנה והשליח שלנו יהיה איתך בקשר לפני שיגיע אליך להביא את ההזמנה שלך.

3. האם זה בטוח לספק את פרטי האשראי שלי ברשת?

כן, זה בטוח לרשום את פרטי האשראי.

אנחנו לא שומרים את פרטי האשראי איתו את משלמת. כל הזמנה שתבצעי תצטרכי להכניס מחדש את פרטי האשראי.

4. איך אני יכולה לעקוב אחרי ההזמנה שלי?

כאשר את מתחברת לאתר מתחת לאייקון המנעול יופיע השם שלך ולידו חץ ורוד. לחצי על החץ ואז יפתח חלון עם אפשרויות בחרי ב"מעקב אחרי משלוח" לאחר שלחצת תועברי לעמוד ובו כל מספרי ההזמנות שביצעת. בחרי את מספר ההזמנה שאחריה את רוצה לעקוב והמשאית תראה לך על הסרגל באיזה סטטוס היא נמצאת.

5. איך בוחרים מוצר שאני לא מכירה?

בדיוק בשביל הדילמה הזו אנו שמחים ומודים על כל חוות דעת שתרשמי על מוצר אשר ניסית. כך לקוחות אחרות יוכלו לקרוא ולהבין האם המוצר ענה על מטרתו ואיך השימוש בו.



מהן אפשרויות התשלום שלי?



1. באיזה אמצעי תשלום ניתן לשלם?

 

ניתן לשלם ב-2 דרכים:

  1. באמצעות כרטיס האשראי שלך. אנו מקבלים את מרבית כרטיסי האשראי למעט דיינרס.

  2. באמצעות חשבון paypal

 

2. אפשר לשלם בתשלומים?

בהחלט! ניתן לשלם עד 3 תשלומים סה"כ.

בהזמנה בסכום מעל 150 ₪ ניתן לשלם עד שני תשלומים.

בהזמנה בסכום מעל 250 ₪ ניתן לשלם עד 3 תשלומים.

התשלומים הינם ללא ריבית.

 

3. הקניה מאובטחת?

 

כן, bela  הינו אתר מאובטח. תוכלי לוודא זאת באמצעות המנעול הירוק שנמצא ליד כתובת URL.

 

 

איך אני מקבלת את המוצרים אליי, ואיך אני מחזירה מוצרים שלא נראים לי?

 

1. איך אתם שולחים אליי את החבילה?

יש לנו 2 דרכים:

א. עם שליח שמגיע אליך עד הבית

ב. באמצעות boxit לוקרים מאובטחים בתחנות דלק ומרכזי קניות

 

2. כמה עולה משלוח?

משלוח עם שליח עד הבית עולה 26 ש"ח, אך אם תקני בסכום של 240 ש"ח ומעלה המשלוח עלינו.

משלוח באמצעות boxit עולה 17 ש"ח, אך אם תקני בסכום של 240 ש"ח ומעלה המשלוח עלינו.

 

3. עד מתי ניתן להחזיר מוצר?

יש לך 100 יום (!) להחזיר מוצר. אם הזמנת מוצר ואת מתחרטת את יכולה להחזיר אותו.

המוצר חייב להיות באריזתו המקורית ולא פגום.

ישנם מוצרים שלמרות שאנו רוצים משרד הבריאות לא מאשר החזרה שלהם, אותם לא נוכל לקבל חזרה.

 

4. איך אני מחזירה מוצר?

יש כמה דרכים להחזיר מוצר: בהזמנה הבאה שתעשי תרשמי לנו בהערות שאת רוצה להחזיר מוצר ואנו נדאג שהשליח יאסוף ממך את המוצר כאשר יביא לך את ההזמנה החדשה.

דרך נוספת, היא לשלוח לנו את המוצר בדואר (מומלץ רשום כדי שיהיה אפשר לעקוב אחריו), או דרך boxit נציגה משירות הלקוחות שלנו תשלח טופס החזרה ותסביר לך איך התהליך דרכם עובד.

 

 

 

מה קורה באזור שלי?

 

1. איך נכנסים לאזור שלי?

 

כדי להכנס לאזור האישי את צריכה להיות רשומה לאתר. כאשר את מתחברת עם המייל שלך והסיסמא, תראי שבמקום המנעול מופיעה דמות ומתחתיה השם שלך ולידו חץ.

לחצי על החץ הוורוד וייפתח חלון אם מספר אפשרויות.

 

2. מה אני יכולה למצוא באזור שלי?

 

באזור האישי תוכלי למצוא את כל ההזמנות שעשית, רשימות של מוצרים שאהבת/קנית, מעקב אחרי הזמנה ותוכלי גם לעדכן את פרטייך האישיים, במקרה והשתנו.

 

3. למה לי לסמן מוצרים כאהובים?

 

כל מוצר שתסמני כאהוב ייכנס לרשימה של המוצרים האהובים שלך, דרך רשימה זו תוכלי להכניס את המוצרים שאת אוהבת בזריזות לסל בלי חיפושים מיותרים.

 

4. מה זו תזכורת חודשית?

 

אנו מפתחים עבורך דרך שתזכיר לך שהגיע הזמן לבדוק אם יש מוצרים שעומדים להגמר וכדי לרכוש לפני שיסתיימו. עוד קצת ותוכלי להעזר בה.

 

מה הסיפור של הדירוגים באתר?

 

1. למה חשוב לדרג את המוצרים ולקרוא את הדירוגים של הגולשות האחרות?

הדירוגים באתר, ללא יוצא מן הכלל, נכתבו על ידי גולשות שמצאו לנכון להעניק מהידע והניסיון שלהן לקהילה. האם כדאי לרכוש את המוצר? למי הוא מתאים במיוחד? מהו אופן השימוש המומלץ?  כל אלו ואחרות הן שאלות חשובות שהדירוגים עונים עליהן,  ונשמח אם בדירוג הבא שלך תהרהרי בהן גם את. כלומר, השאיפה שלנו היא לא רק לתת ציון על פני השטח למוצר,  אלא לרדת לרמה עמוקה ומשמעותית יותר שתיתן ערך לקורא האם המוצר מתאים בשבילי ואם כן כיצד הכי נכון להשתמש בו.

 

2. מי עומד מאחורי הדירוגים?

 

הדירוגים באתר, ללא יוצא מן הכלל, נכתבו על ידי גולשות שמצאו לנכון להעניק מהידע והניסיון שלהן לקהילה. האם כדאי לרכוש את המוצר? למי הוא מתאים במיוחד? מהו אופן השימוש המומלץ?  כל אלו ואחרות הן שאלות חשובות שהדירוגים עונים עליהן,  ונשמח אם בדירוג הבא שלך תהרהרי בהן גם את. כלומר, השאיפה שלנו היא לא רק לתת ציון על פני השטח למוצר,  אלא לרדת לרמה עמוקה ומשמעותית יותר שתיתן ערך לקוראת האם המוצר מתאים בשבילי ואם כן כיצד הכי נכון להשתמש בו.

 

3. איך מדרגים?

הכי פשוט שיש! 
יש לך 2 אפשרויות לדרג מוצר - 

- מתוך עמוד המוצר, בלשונית חוות דעת גולשים תלחצי על הכפתור "הוסיפו חוות דעת"

- מעמוד הבית, לחיצה קלה על הכוכבים שמופיעים מתחת לתמונת המוצר.

בכל אחת מהאפשרויות הללו יפתח חלון שבו תצטרכי לסמן את מספר הכוכבים שתרצי לתת כציון למוצר (יותר כוכבים משמע ציון גבוה יותר).

בחלון מתחת את מוזמנת לרשום את כל הגיגיך ומחשבותיך על המוצר, גם אם חיובי וגם אם שלילי. זה המקום שבו את משתפת את הידע והניסיון שלך.

תני לעצמך כינוי והכניסי אותו לתיבת טקסט, וצייני את עיר מגוריך.

 

4. איך נמדד דירוג?

 

הדירוג נמדד על ידך. מה הכוונה? בתור גולשת יש לך אפשרות לקרוא את הדירוגים השונים באתר ולתת belalike  לדירוגים שאהבת במיוחד ושעזרו לך לקנות חכם יותר. ככל שלדירוג יש יותר like-ים ככל הנראה שהוא יותר איכותי ובעל ערך מוסף גבוה יותר. בנוסף, יש לך אפשרות לעקוב אחרי מדרגות שאהבת במיוחד – ב"אזור שלי", תחת רשימות, יש לך את כל המדרגות שעשית  like  לדירוג שלהן. בצורה זו תוכלי לעקוב אחרי כל הדירוגים שלהן, לראות אילו מוצרים הן דירוג ומה היה להן להגיד...

 

5. למה שווה לי להעניק מהזמן שלי ולכתוב דירוג מושקע עבור bela?

 

מתוך הרצון לעודד אותך להשתתף ולדרג, וכדי שתדעי מי נמנית על המדרגות המקצועיות ובעלות הסמכות, נולד אות כבוד של בלה.  כיצד תקבלי את אות הכבוד?

 

 

 3-5 דירוגים ו/או לייקים להם זכה הדירוג שכתבת ‘bela fan’

 

6-10 דירוגים ו/או לייקים להם זכה הדירוג שכתבת ‘bela senior member‘

 

11 ומעלה דירוגים ו/או לייקים להם זכה הדירוג שכתבת ‘bela gold member’

 

 

כמו כן, תמצאי באתר דירוגים של מי שנושאות את האות 'bela founder' - זהו אות שהוענק לכל החברות בקבוצת הנשים, קבוצת המיסדות,  שליוותה את האתר טרום הקמתו, וניהלה סביבו דיונים רבים ושופעים "חוכמת המונים" במסגרת קבוצה סגורה בפייסבוק.

 

6. מהו אות הכבוד של bela?

 

מעבר להיותו של אות הכובד סימן לשיתוף אינפורמציה שניתן לסמוך עליה, האות מביע הכרת תודה והערכה של צוות bela לגולשות שבוחרות להעניק לאתר ולקהילה מזמנן וניסיונן. נפרסם את הדירוג
הכי פופלרי וניתן במה בצורה זו או אחרת למדרגות פופולריות. ומי יודע, אולי בעתיד הכוכבים יניבו עוד הפתעות נוספות....

כמו כן, תמצאי באתר דירוגים של מי שנושאות את האות 'bela founder' - זהו אות שהוענק לכל החברות בקבוצת הנשים, קבוצת המיסדות,  שליוותה את האתר טרום הקמתו, וניהלה סביבו דיונים רבים ושופעים "חוכמת המונים" במסגרת קבוצה סגורה בפייסבוק.









מעקב אחרי הזמנות, דירוג מוצרים,יצירת רשימות, קניה מהירה ועוד...

הדואר האלקטרוני אינו תקין
הדואר האלקטרוני קיים
הסיסמה קצרה מדי
הסיסמה אינה זהה
יש להקיש סיסמה באנגלית ומספרים
יש להקיש סיסמה באנגלית ומספרים, 5-8 תווים
התקנון
הדואר האלקטרוני אינו תקין
משתמש לא קיים במערכת
הסיסמה שגויה - לשחזור הקש כאן
שכחתי סיסמא
או
אנחנו כאן כדי לענות לך על כל שאלה.
איך יתאים לך ליצור קשר?

שאלות נפוצות

הציצי כאן בשאלות והתשובות של בלה , לכל מה שצריך לדעת עלינו

צ'ט אונליין

כדי להתחיל לשוחח, הקליקי כאן

מייל

לשליחת מייל, הקליקי כאן

שיחת טלפון

1-700-554-477

רוצה להחזיר מוצר

למידע על החזרת המוצר הקליקי כאן

מחפשת מוצר מסויים?

תני לנו לעבוד בשבילך הקליקי כאן