לרגל החג משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 180 ש"ח
שירות לקוחות 1-700-554-477

מדיניות החזרות

מדיניות החזרה: בלה – אם לא בא לך - תחזירי

חשוב שתדעי, אנו מבקשים שתהיי מרוצה ולכן, אם את לא מרוצה ב 100% מהרכישה שלך – אנו נקבל את המוצרים חזרה ונזכה אותך.

 

בבלה יש לך זמן להתחרט – תוכלי להחזיר מוצרים גם אחרי שבוע, שבועיים , חודש ואפילו אחרי 100 ימים, כלומר, יש לך 100 ימים להחזיר את המוצר אלינו. יש לנו רק בקשה אחת – כמו שקיבלת ככה תחזירי – המוצר צריך להשאר כפי שקיבלת אותו ובאריזתו המקורית.

 

יחד עם זאת, ועם כל הרצון הטוב, חוקי משרד הבריאות מגבילים אותנו ואינם מאפשרים החזרה של מוצרים המוגדרים כתרופות, תוספי מזון , ציוד רפואי מלא, מוצרים שיוצרו בהתאמה ומזון לתינוקות.

 

אם יש לך ספק לפני הקנייה, אל תהססי לפנות אלינו.

תהליך ההחזרה במספר שורות:

 

- שמרי את המוצר באריזתו המקורית

 

- פני אלינו

 

- תאמי את דרך החזרת המוצר אלינו

 

- בהחזרת המוצר יש לציין על גבי האריזה את מספר הזמנה המקורית בה קיבלת את המוצר (מספר ההזמנה מופיע על גבי החשבונית או שתוכלי לבדוק באזור האישי שלך באתר). הקפידי שהקרטון בו את שולחת את המוצר יהיה נקי מתוויות ישנות.

 

- מרכז ההזמנות יבדוק התאמה בין המוצר להזמנה (בדרך כלל כ 72 שעות ממועד ההחזרה)

 

- לאחר מכן, דרישת זיכוי תועבר לחברת האשראי.

 

- מייל אישור החזרה יישלח אלייך.

 

יש לך שאלות נוספות? הבהרות?

 

- מוקד שרות הלקוחות בטלפון 1-700-554-477 עומד לשירותך.

 

- תוכלי לשלוח מייל לכתובת: bela4u@bela.co.il

 

 

מעקב אחרי הזמנות, דירוג מוצרים,יצירת רשימות, קניה מהירה ועוד...

הדואר האלקטרוני אינו תקין
הדואר האלקטרוני קיים
הסיסמה קצרה מדי
הסיסמה אינה זהה
יש להקיש סיסמה באנגלית ומספרים
יש להקיש סיסמה באנגלית ומספרים, 5-8 תווים
התקנון
הדואר האלקטרוני אינו תקין
משתמש לא קיים במערכת
הסיסמה שגויה - לשחזור הקש כאן
שכחתי סיסמא
או
אנחנו כאן כדי לענות לך על כל שאלה.
איך יתאים לך ליצור קשר?

שאלות נפוצות

הציצי כאן בשאלות והתשובות של בלה , לכל מה שצריך לדעת עלינו

צ'ט אונליין

כדי להתחיל לשוחח, הקליקי כאן

מייל

לשליחת מייל, הקליקי כאן

שיחת טלפון

1-700-554-477

רוצה להחזיר מוצר

למידע על החזרת המוצר הקליקי כאן

מחפשת מוצר מסויים?

תני לנו לעבוד בשבילך הקליקי כאן