משלוח חינם עד הבית בקניה מעל ₪240
שירות לקוחות 1-700-554-477

הסיפור של bela

בקיץ 2011 ישראל געשה ורעשה - המחאה החברתית פרצה בכל שדרה ורחוב. לא מעט אנשים התחילו לראות את המציאות אחרת מאותו רגע, ובהם גם שי אלמוג - מנהל שיווק שחש כי תפקידו הבכיר גורם לו לפעול בצורה שונה ממה שהוא מאמין. הריצה הבלתי פוסקת של החברות הגדולות אחרי השטר גרמה להן לשכוח בדרך את הן את העובד והן את הצרכן - ואלמוג החליט שהמערכת הזו כבר לא מתאימה לו. אחרי לא מעט לבטים, הוא עזב את העולם ה''בטוח'', והחליט להגשים חלום בסיוע חברים טובים:

 

להקים אתר פארם לנשים שייתן מענה מדויק לצרכים ויישא ערך אמיתי. להוכיח - קודם כל לעצמו - שאפשר גם אחרת.

 

הדברים נשמעים נאיביים, זה בטוח, אבל מיזמים מצליחים רבים קמו על מתכון שמשלב פרקטיות והגשמת חלומות.

 

למה אתר, ולמה פארם?

 

ראשית, קניות באינטרנט הן פשוט פתרון נכון ונוח מאין כמותו (זהו מנגנון שכמעט ולא עובד כרגע בישראל כי ישנם גורמים רבים שקניות חסכוניות ברשת עובדות נגד האינטרסים שלהם. בעוד שנתיים המצב ודאי כבר ייראה אחרת). החלום שכל אישה בישראל תוכל להזמין בפשטות ובקלות מוצרי פארם עד הבית כפי שמזמינים היום פיצה או כרטיסים לקלונוע.

 

מוצרי פארם - מכיוון שרעיון החיים הבריאים הוא מושג שמלווה את אלמוג מאז תפקידו מרובה השנים כסמנכ''ל השיווק של קופת חולים כללית. הוא אמנם הגיע לשם כשהוא בור מוחלט בנושא בריאות, אך יצא עם תובנות רבות. השילוב של תזונה נכונה, פעילות גופנית ואיזון נפשי, הוא נושא חשוב שהמידע אודותיו מפוזר כיום במקומות רבים, אבל אין תמונת מצב מלאה וגם לא חיבור ממשי למוצרים יומיומיים שיכולים לשפר בקלות את איכות החיים.

 

מכאן - משילוב כל המחשבות האלו יחד - נולדה bela.

 

bela אינה מתיימרת להמציא את הגלגל מחדש, אבל חדשנותה תהיה בהקפדה על כל הפרטים הקטנים. משאבים רבים הושקעו בפיתוחו של האתר והפיכתו לממוקד, פרקטי, ובעל מנוע חיפוש משוכלל ויעיל. מול היסוד הטכני, קיים גם היסוד האנושי: בלה תתבסס על דירוגי מוצרים של אנשים אמיתיים, בתקווה שהידע המשותף יגרום לחוויית קנייה חכמה, נעימה ואינפורמטיבית גם יחד.

 

ההתבססות על חוכמת ההמון היתה חלק חשוב בתהליך ההקמה של בלה. כבר בשלבי בנית האתר התגייסו 200 נשים נבחרות, ''המייסדות של בלה'', שהגיעו כולן מרקעים שונים זו מזו. הן לקחו חלק בדיונים מרתקים סביב דילמות רבות הכרוכות בבניית אתר שאפתני שכזה. הדיון התנהל במסגרת קבוצת פייסבוק סגורה, ובסופו של דבר השפיע רבות על האתר שעלה לאוויר.


השיתוף וההתייעצות, אם כן, הם חלקים מרכזיים בסיפורה של בלה, ולכן נשמח להמשיך את הדיון ולשמוע כל מחשבה או תגובה. זהו אתר שביסודו אמור לשרת נשים - שרות האוצר והבריאות של הבית - ובשל כך עליו קודם כל להקשיב ולהתייעץ איתן. אנחנו, צוות בלה ושי אלמוג, שמחים שבחרת להיות חלק מהסיפור של בלה.

מעקב אחרי הזמנות, דירוג מוצרים,יצירת רשימות, קניה מהירה ועוד...

הדואר האלקטרוני אינו תקין
הדואר האלקטרוני קיים
הסיסמה קצרה מדי
הסיסמה אינה זהה
יש להקיש סיסמה באנגלית ומספרים
יש להקיש סיסמה באנגלית ומספרים, 5-8 תווים
התקנון
הדואר האלקטרוני אינו תקין
משתמש לא קיים במערכת
הסיסמה שגויה - לשחזור הקש כאן
שכחתי סיסמא
או
אנחנו כאן כדי לענות לך על כל שאלה.
איך יתאים לך ליצור קשר?

שאלות נפוצות

הציצי כאן בשאלות והתשובות של בלה , לכל מה שצריך לדעת עלינו

צ'ט אונליין

כדי להתחיל לשוחח, הקליקי כאן

מייל

לשליחת מייל, הקליקי כאן

שיחת טלפון

1-700-554-477

רוצה להחזיר מוצר

למידע על החזרת המוצר הקליקי כאן

מחפשת מוצר מסויים?

תני לנו לעבוד בשבילך הקליקי כאן